Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 17:44:05 MET DST

Egghead wrote:

> a takze tlumic promieniowanie elektromagnetyczne, wyciszac odglosy z
> wnetrza, ma byc ergonomicznie zaprojektowana [obieg powietrza, ulozenie
> zasilacza, liczba i rozmieszczenie napedow, koszyczkow (w tym
> chlodzenie koszyczkow i mozliwosc demontazu), przyciskow, diod], a
> nawet powinna estetycznie wygladac. Ze nie powinna byc rozklekotana to
> chyba oczywistosc ;-) Najlepsze z Codegenow maja 1-2 z tych cech.
> Pozdrawiam
> Egghead

Wiec tak - dalem za nia 110 zl (dwa lata temu wiec pewnie teraz jest warta
mnie ;)
Zasilacz Codegen 250W - spoko - super cichy - praktycznie nie slyszalny -
chyba ze ucho sie przylozy do obudowy - jednyne co by moglo bys lepsze to
grubsze przewody - sa dosc cienkie - ale to przypadlosc wszystkich
zasilaczy.
Daje dosc stabilne napiecie - bios i programy do monitorowania nei pokazuja
zadnych wahniec- co nie jest norma bo widzialem takie co dawaly jak swiatla
w dyskotece..
Rozmieszczenie kieszenie/ilosc - jak mnie ok a nawet mam zapas.
erognomia grzebania we wnetrzu - boki odejmowane wiec nie najgorsza - ale
ciut bym zminil - ale ze co dzien tam nie grzebe wiec jest ok.

Wyglad - mi sie podoba - choc dosc skromny - wrecz minimalistyczny - ale ja
takie lubie.

Teraz sa lepsze- przydalo by wyprowadzenie USB i karty dzwiekowej z
przodu...
I tyle - zadnych klapek, chowanych stacji, miejsca ekstra na zip (i tak nie
mam a ma dwa 3,5 i 4 5,25 plus po dwa bez wyprowadzen na zewnatrz) (nic nie
klekocze , drga - choc to juz nie to co kiedys - ciensza blacha.. (na
starej AT mozna bylo stanac- na tej bym sie bal ;)

Podstawa to dobry w miare zasilacz , odejmowane boki- czasem sie przydaje i
w miare duza. Warto zwrocic uwage aby zailacz ani kieszenie nie blokowaly
dostepu do plyty.

A co do obiegu powietrza przez zasilacz.. to raczej nieporozumienie - i tak
jak chcesz aby wszystko cicho chodzilo i bylo chlodne musisz dolozyc
dodatkowe wiatraki - wazne aby na nie bylo sensowne miejsce.. (w zasilaczu
jak najcichszy - bo duzo z nim nie zrobisz bez utraty gwarancji - nie
dobierzesz sie do niego)