Re: Programik do ¶ci±gania...

Autor: Chemical (chemical_at_leon.nano._pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 20:17:55 MET DST

On Sun, 22 Sep 2002 12:54:52 +0200, .:Squall:. wrote:

> Poszukujê programu do ¶ci±gania ca³ych stron internetowych. Znam
>oczywi¶cie program Teleport Pro jesdnak jak dla mnie jest on za "s³aby" z
>kilku wzglêdów. Po pierwsze o ile mnie pamiêæ nie myli nie mo¿na w po³owie
>¶ci±gniêtej stronie daæ pauzy

A ja my¶lê, ¿e to nie kwestia pamiêci tylko ogólnie pojêtego lenia,
polegaj±cego na niechêci do czytania instrukcji, lub chocia¿by do
wstêpnego "przelecenia" opcji programu.

> a np. na drugi dzieñ kontynuowaæ, po drugie
>je¶li chcê ¶ci±gn±æ ca³y serwis bez jakiej¶æ podstrony np. chce strone
>www.cos.pl, nie chce natomist www.cos.pl/forum wiec nie da sie tego zrobic w
>teleporcie. Pszukuje wiec profesjonalnego, dobrego i funkcjonalnego
>sciagacza www (jest ich tyle ze nie wiem co wybrac) najlepiej spolszocznego

Poszukaj wiêc helpa do Teleporta. Posiada on obie wspomniane funkcje,
jak i mnóstwo innych o których nawet nie masz pojêcia.

Chemical

--
http://www.leon.nano.pl
http://audrey-tautou.tsmail.pl