Programik do ściągania...

Autor: .:Squall:. (dobmar_at_o2.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 12:54:52 MET DST

Cześć

    Poszukuję programu do ściągania całych stron internetowych. Znam
oczywiście program Teleport Pro jesdnak jak dla mnie jest on za "słaby" z
kilku względów. Po pierwsze o ile mnie pamięć nie myli nie można w połowie
ściągniętej stronie dać pauzy a np. na drugi dzień kontynuować, po drugie
jeśli chcę ściągnąć cały serwis bez jakiejść podstrony np. chce strone
www.cos.pl, nie chce natomist www.cos.pl/forum wiec nie da sie tego zrobic w
teleporcie. Pszukuje wiec profesjonalnego, dobrego i funkcjonalnego
sciagacza www (jest ich tyle ze nie wiem co wybrac) najlepiej spolszocznego

--
. Mariusz Dobrzycki
. dobmar_at_o2.pl