restet kompa przy drukowania

Autor: kris (tykrysek_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 21:40:51 MET DST

dziwna sprawa... komp(staruszek troszeczke-pentium 200 albo co takiego) sie
resetuje przy probie drukowania. lexmark z33 ma tylko usb. mam usb FireLink
3681 na pci. niby nie ma zadnych konfliktow. mysz optyczna logitecha usb
dziala jak zloto. skaner hp 4400 na usb takze ok. podpinam lexmarka z33 i
zaczyna sie.... sterownik straszny, ale jakos udalo mi sie przebrnac przez
instalacje. drukarke widzi. test (wyrownanie dysz) zaczyna drukowac
poprawnie. wlasnie...zaczyna. i tutaj cyrk. drukarka pobiera kartke i...
swieca na stale obie diody. na zielono (chyba inaczej nie potrafia, hehe). a
komp- resetuje sie. nie bardzo wiem co robic. zmienialem troche opcji w
biosie - bez rezultatu. drukarka ma wlasny zasilacz (wyglada szczerze mowiac
jak zabawka), czy to mozliwe ze zasilacz kompa dostaje jakis impuls? czy to
moze sterownik lexmarka? sam juz nie wiem... drukarka dziala bezblednie moim
kompie (athlon, win xp).
dzieki za pomoc (ewentualna)
krzysztof