Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: Japi (utimetic_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 16:19:11 MET DST

To troche przykre, co cie przytrafilo, ale zauwaz, ze nie musiala byc to
wina Komputronika. (MSI czesto "zapomina" o panelach z portami do swoich
plyt glownych). Ja natomiast jestem dosc zadowolony z K. Niecaly rok temu
zamowilem tam A1.4, plyte A7A266, zasilacz i cooler. Jeszcze tego samego
dnia od zlozenia zamowienia koles do mnie dzwoni i mowi, ze nie maja tych
coolerow co zamowilem i moga mi dac inny, rownie wydajny. No to sie
zgodzilem, to koles powiedzial, ze bardzo zaluja ze mnie zawiedli (rotfl) i
dolacza mi do wysylki tubke pasty srebrnej, coopershrima i podkladke po
myszke :)))
Dostalem wszystko next dnia, ladnie zapakowane, wszystko ok. W sumie to mam
zupelnie inne doswiadczenia niz ty.
Moge natomiast Ci powiedziec, ze jak mu zaczales grozic, to zle zrobiles.
Przeciez wystarczylo jeszcze raz zadzwonic i pogadac z kolesiem grozac ew.
zwrotem sprzetu (2 tyg. chyba masz na zwrot). A takie grozby, ze wyslesz na
grupy itp. to troche lamerskie IMHO :) i koles sie nie przejal tym za
bardzo.
Pozdrawiam

--
JaPi                                    ///
utimetic_at_go2.pl            ///