Re: [OT] zakupy w Komputroniku - ostrzeżenie [długie]

Autor: Bartosz Skowronek (bskowron_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 17:04:31 MET DST

Użytkownik "Japi" <utimetic_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> To troche przykre, co cie przytrafilo, ale zauwaz, ze nie musiala byc to
> wina Komputronika.
Z tego co mówił handlowiec wynikało iż modemy daje komputronik a nie
producent płyty.

> Moge natomiast Ci powiedziec, ze jak mu zaczales grozic, to zle zrobiles.
> Przeciez wystarczylo jeszcze raz zadzwonic i pogadac z kolesiem grozac ew.
> zwrotem sprzetu
Ja mu nie groziłem :-) Napisałem tylko że poinforuje innych jeśli dalej nie
będzie żadnego odzewu z ich strony. Straciłem ponad 10 minut na telefonie
słuchając Rynkowskiego i płacąc za 1033. e-mail do chyba dobra forma
kontaktu? Szczegolnie ze sklepem internetowym.
Pozdr.
Bartosz