Re: serwis - jaja

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 15:51:06 MET DST

Użytkownik Przemek <brak_at_nospam.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amk9au$e6t$1_at_news2.tpi.pl...
> Nie rozumiem o co masz pretensje przeciez przed flashowaniem plyta
dzialala
> ? Oczywiscie producent zezwala na upgrade biosu ale tylko dostarczanymi
> przez siebie plikami .
Jeszcze raz wytłumaczę: nie widzę problemu jeżeli chodzi o koszty związane z
przeprogramowaniem układu, które mam ponieść, ale reklamuję fizyczny defekt
płyty, który wyniknął w trakcie flashowania
> [...]
> glownej? Zdazylo mi sie kiedys przy uzywaniu innej plyty jako programatora
> ze
> program flashujacy po zaprogramowaniu flasha zglaszal blad przy
> weryfikacji. Myslalem ze to uszkodzenie pamieci ale okazalo sie ze na
> identycznej plycie ten flash zaprogramowal sie bez problemu - po prostu
inna
> plyta nie obslugiwala poprawnie flasha tego typu. Nawet z programatorami
> moze byc podobnie-
> pamieci flash robi tylu producentow ze programator ktory obsluguje
Do programowanie nie był używany żaden inny komputer, tylko programator,
który obsługiwał ten model scalaka.

Dziękuję wszystkim za zajęcie stanowiska i serdecznie pozdrawiam!