Re: system na baracudzie

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 23:56:22 MET DST

Mialem ja na Promise 100 (Asus CUBX-E) i na normalnym BX, stary dysk
byl albo na tym samym albo na innym kontrolerze i zawsze to samo: jak
sie jakimkolwiek programem skopiuje dysk-->dysk to po skopiowaniu i
resecie wszystko znika albo jest sieczka. Chodzi jak sie zrobi
partycje disk managerem Seagate'a ale wtedy kazdy program do
kopiowania partycji wywala komunikat zeby odinstalowac disk managera.
Sprzedalem BIV kumplowi ktory tak nie grymasi i u niego jest OK.
Czekam na Barracude V bo wszystkie dyski jakie kupilem po tamtej byly
felerne (teraz jade na Maxtorze z uszkodzonymi od nowosci lozyskami) i
mam nadzieje ze przynajmniej ta najwieksza i najdrozsza z 3 lata
gwarancji bedzie porzadnie zrobiona czyli nie z najwiekszego
badziewia.
Ale troche pewnie bedzie kosztowac.

Pozdrawiam

oVo