Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 19:05:20 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> 99.9% użytkowników PCtów nie potrzebuje ISA. Lepiej jest
> umieścić na płycie jak najwięcej złącz PCI niż blokować
> miejsce i zwiększać koszt płyty dodatkowymi slotami ISA,
> których większość użytkowników w ogóle nie wykorzysta.
Może Ci, co kupują pierwszy raz komputer faktycznie nie potrzebują ISA
ale mi by się chociaż jeden slot ISA bardzo przydał. Powód: wraz z
wymianą płyty głównej będę musiał wymienić modem na jakieś szajs(mniej
lub bardziej winmodem) ;-) w miejsce obecnego Microcom Deskporte 56K
internal. W ISA mógłbym również wetknąć kartę multi I/O(sic!) służącą
jako dodatkowy port LPT lub COM-nie chciałbym ryzykować spalenia
portów na płycie za 500PLN bo podłączam pod nie różne dziwne samoróbne
konstrukcje.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)