Re: Drukarka laser, która ?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:50:29 MET DST

Remek wrote:
> Dorosłem do zakupu drukarki laserowej (wczoraj 1h próbowałem wydrukować
> pit'y na atramentówce, w HP zawsze obcina dół strony a w Canonie siada
> głowica :( ). Rozejrzałem się po sieci i stwierdziłem że najlepszym wyborem
> byłby Panasonic KX-7100 (tylko gdyby nie cena tonera >300PLN ?!).
> Pod uwagę brałem też Oki 8w(p), Lexmark Optra (w grupie cenowej do 1300PLN)
> Tle że mam złe doświadczenia z drukarkami Oki 4w i Lexmarkami (często się
> zacinały, brały za dużo kartek na raz, itd...).
Sam używam Oki Page 8W lite od prawie roku i bardzo sobie ją chwalę.
Jest w miarę szybka(jak na potrzeby domowe), oferuje niezłą jakoś
wydruku(jak za te pieniądze) no przede wszystkim jest niewielka.
Bardzo sobie chwalę serwis OKI-działają wręcz perfekcyjnie! Mimo iż 8W
lite ma najbardziej podstawową wersję gwarancji(12 miesięcy w serwisie
bez możliwości rozszerzenia) to jest super: darmowa infolinia w razie
kłopotów i pytań technicznych(bardzo mi obsługa :-D), serwis w moim
wypadku wyrobił się w ciągu tygodnia no i odesłali mi do domu drukarkę
kurierem na koszt serwisu!!!(bo miałem ponad 40km do serwisu). A
drukarka wylądowała w serwisie nie tyle z powodu awarii co raczej
konieczności regulacji-zostawiała odciśnięte ślady po rolkach
prowadzących papier. Póki co korzystam z oryginalnych tonerów(90PLN)
ale po skończeniu gwarancji przechodzę na podróbki-jakieś 60PLN. BTW:
gdybym miał jeszcze raz wybierać laserówkę i miałbym tak z 400PLN
więcej to pewnie bym kupił tego Panasonica KXP-7100(przynajmniej na
podstawie opisów).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)