Drukarka laser, która ?

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 11:15:27 MET DST

Dorosłem do zakupu drukarki laserowej (wczoraj 1h próbowałem wydrukować
pit'y na atramentówce, w HP zawsze obcina dół strony a w Canonie siada
głowica :( ). Rozejrzałem się po sieci i stwierdziłem że najlepszym wyborem
byłby Panasonic KX-7100 (tylko gdyby nie cena tonera >300PLN ?!).
Pod uwagę brałem też Oki 8w(p), Lexmark Optra (w grupie cenowej do 1300PLN)
Tle że mam złe doświadczenia z drukarkami Oki 4w i Lexmarkami (często się
zacinały, brały za dużo kartek na raz, itd...).

Może coś się zmieniło ? czy jednak zostać przy tym Panasonic'u ? a może
warto dopłacić do KX-7105 ?

Remek

WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
GG: 397586