Re: serwer marzen

Autor: novax (novax_at_@wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:07:23 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Ale co ten serwer ma robić? Bo czasem na 50 użytkowników
> zupełnie wystarczy Pentium II 500 i dysk 40 GB EIDE :)

A co powiesz na to, że u mnie w sieci 40 kompow jest oblsugiwane przez
server/router/NAT chodzacy na archaicznym 80486DX4 100MHz +64MB RAM pod
systemem FreeSCO. Na serwerze Maskarada (NAT), firewall, SMTP, POP3,
WWW Apache+PHP+MySQL, FTP, SAMBA, SSH i wszystko chodzi super szybko i
stabilnie (no moze samba nie jest demonem szybkosci ale cuz). Wczesniej
siec obslugiwal server PIII 800 256MB RAM na Windows NT 4 SBS i ledwo
to chodziło.

--
novax