Re: LCD + XP i... niestabilny obraz

Autor: novax (novax_at_@wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:02:36 MET DST

Maximus wrote:

> Tak dla testów zainstalowałem XP ( na szczeście jako drugi system ).
> Na początku tego nie zauważyłem, ale patrząc z 30-40 cm, obraz sprawia
> wrażenie, jakby się gotował, ustawienia mam takie same jak dla Win
> Me ( 16 bitów, 1024x768, duża czcionka ) ale efekt w przypadku XP
> gorszy, zainstalowałem nawet profil monitora i driver, ale to nic nie
> zmieniło. Drivera do karty graficznej ( Ati Rage Fury TVin i TVout )
> nie mogę znaleść, być może to wina karty a może... ???
>
> Maximus

Spróbuj przestawic czestotliwosc odswierzania na 75Hz - niby dla LCD
takiego parametru nie ma, ale jezeli podlaczasz panel po zwyklym laczu
VGA to mozliwe ze w przetworniku A/C panela powstaja bledy
synchronizacji i dlatego obraz "lata". W instrukcji panela powinno byc
napisane na jakiej czestotliwosci odswierzania A/C radzi sobie
najlepiej

--
novax