Re: serwer marzen

Autor: m3G_at_
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:53:52 MET DST

novax wrote:

> A co powiesz na to, że u mnie w sieci 40 kompow jest oblsugiwane przez
> server/router/NAT chodzacy na archaicznym 80486DX4 100MHz +64MB RAM pod
> systemem FreeSCO. Na serwerze Maskarada (NAT), firewall, SMTP, POP3,
> WWW Apache+PHP+MySQL, FTP, SAMBA, SSH i wszystko chodzi super szybko i
> stabilnie (no moze samba nie jest demonem szybkosci ale cuz). Wczesniej
> siec obslugiwal server PIII 800 256MB RAM na Windows NT 4 SBS i ledwo
> to chodziło.

jest tylko jedna drobna roznica. na moim serwerze maja byc przechowywane
mobilne profile urzytkownikow pracujacych pod winda 2000 i na serwerze
tym beda rownierz przechowywane ich katalogi domowe (quota przynajmniej
kilkaset MB/usera). po prostu firma dostala odgorne zalecenie, ze siec
ma byc taka, a taka.

zastanawia mnie jeszcze jedno - ilu urzytkownikow korzysta jednoczesnie
z twojego serwera, bo u mnie bedzie to przynajmniej 20 jednoczesnie.

--
•MegA• \\mega -AlcatraZ- #734 tel.(660)4763 GG#527856