LCD + XP i... niestabilny obraz

Autor: Maximus (telefony_at_kr.home.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 23:22:16 MET DST

Tak dla testów zainstalowałem XP ( na szczeście jako drugi system ). Na
początku tego nie zauważyłem, ale patrząc z 30-40 cm, obraz sprawia
wrażenie, jakby się gotował, ustawienia mam takie same jak dla Win Me ( 16
bitów, 1024x768, duża czcionka ) ale efekt w przypadku XP gorszy,
zainstalowałem nawet profil monitora i driver, ale to nic nie zmieniło.
Drivera do karty graficznej ( Ati Rage Fury TVin i TVout ) nie mogę znaleść,
być może to wina karty a może... ???

Maximus