Re: HP 5550 Co o niej sądzicie?

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 14:13:12 MET DST

Grzesiek wrote:

> Czy ktoś używa tej drukarki??? Czy warto ją kupić?
> Potrzebuję drukarki taniej w eksploatacji (możliwość łatwego uzupełniania
> atramentu) Czeka mnie dużo drukowania (praca magisterska) i nie wiem na jaki
> model się zdecydować.
> (tylko nie piszcie o laserowych - bo potrzebuje koloru)

pojawia sie pytanie czy nowa seria HP'kow jest tania? pisalem tu juz o tym kilka
tyg. temu
ale od tego czasu mam nowe informacje:) tzn.:
w nowej serii są nowe pojemniki z atramentem - i tak czarny kosztuje 110 zloty i
dostaje sie za te cene 10 ml atrementu!!
podczas gdy poprzedniej serii drukarek np. HP-960 za 130 zl dostawalo sie 49 ml
czarnego atramentu
nie wiem czy trzeba to dadatkowo komentować - jesli chodzi o koszty oczywiscie
bo wydrukowane fotografie bedą napewno lepszej jakosci niz w starszych HP'kach
ale za jak cene?? teraz gdy w kazdym wiekszym miescie są labolatoria cyfrowe -
mozna za zlotowke zrobic odbitle 10x15 - ktorej jakos jest conajmniej tak samo
dobora ale zato duuzo trwalsza, odporna na czynniki zewnetrzen i duzo duzo
tansza , z tym ze trzeba wyjsc z dumu i poczekac na zdjecie:)