Re: cichy twardziel - jaki?

Autor: Friend (universum_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 19:14:19 MET DST

Mam dokladnie taki dysk 60GB i podczas zakupu kierowalem sie wlasnie tym
samym powodem (maxtory byly podobno ciche)

Wszystko sie zgadza ale po ok. pol roku pracy poziom chalasu wyraznie sie
zwiekszyl i nie sadze zeby to byla wina mojego egzemplarza (pisalem o tym na
grupie) Mysle ze tak sie dzieje z wszystkimi dyskami posiadajacymi lozyska
kulkowe.

Friend