cichy twardziel - jaki?

Autor: Ugór (eiwotk_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 17:04:38 MET DST

chodzi mi o przedział 40 - 60 GB, w segmencie popularnych dysków wirujących
w stanie spoczynku w tępie 1obr./ na dobe ... wokół słońca oczywiscie, i
5600/min w pozostałych okolicznosciach przyrody. Zainspirował mnie artykół w
http://www.tomshardware.pl/storage/01q4/011015/budget-01.html - według
przedstawionych tam informacji najcichszy i najmniej gorący jest (w tym
konkretnym zestawieniu) Maxtor 60 GB (4W060H4), wzwjąsku z tym dodatkowe
pytanie - czy model, z tej samej seri ale 40GB (4W040H3) nieodbiega w swych
własciwosciach od testowanego, i czy te dyski wogule są do nabycia -
sciągnąłem ostatnio jakiś cennik, dość dużej firrmy "Adder" a tam Maxtorki
tylko z rodziny "DiamondMax+" (ten o którym czytałem jest z rodziny 536DX) -
no wiec czy występują w tych oby seriach, w stosunku do interesującego mnie
parametru, i w odpowiednim segmęcie, jakies różnice?
Aha, jeszcze jedno - jak się przekłada w naturze 3decybelowa rużnica w
głośnosci (Maxtor 46 dB, WD 49 dB)? - czy jest to znaczna rużnica?

pozdry
Ugór