Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 18:32:57 MET DST

j23 wrote:

> Jak chcesz, ale żebyś zrozumiał napiszę w twoim języku: -

Przeczytalem i nie znalazlem, zadnych konkretow czyli nie napisales w moim
jezyku.

> Mam dość głupich gówniarzy, co to sprzęt widzieli tylko dlatego, że
> udało im się złożyć jeden komputer (swój) własny.

Wyjasnij na jakiej podstawie wyciagasz tak daleko idace wnioski?

> I uważają się za "EKSPERTÓW" z bożej łaski.

j.w.

> Oczywiście taki kretyn wszystkich dookoła poucza, bo tylko on
> jest "guru", tylko to co on zaleci jest jedynie słuszne, wszystko inne
> jest złe.

Szczegolnie przy Twoim super tekscie:
"Ciekawe tylko czemu zawsze wygrywam."
Skoro tak mnie poczusz, to gdzie Twoj pofesjonalizm? Powyzsze moralizuje
tekty mialy by jakis sens jak bys choc troche sprobowal zrozumiec
argumenty, wzial potestowal i sprawdzil organoleptycznie, a jak nie masz
mozliwosc to chociaz poczytal archiwum, albo opisywane problemy w sewisach
o sprzecie komputerowym.

Jak narazie to sie probojesz wykrecic z dyskusji i znalazles dobry pretekst
bo sie wkurzylem. Wiec OK, niech bedzie przepraszam za tamto uniesienie i
wrocmy do topicu.

> zapytac dlaczego odpowiada:
> "rozchwiane napięcie"
> "gowniana obudowa"
> "słaba wydolnosc napiecia linii 3.3V"
> ładnie to brzmi, i jak fachowo...

OK. Rozumiem, a wiec jeszcze raz:
Wsadzasz pradozerna krate np. R8500, masz zasilacz watpliwej jakosci i
nagle na lini napiec 3.3V (czyli zasilanie AGP) masz 3.2V i Radek przestaje
dzialac stabilnie. Na markowym zasialczu nie bedziesz mial takiego problemu
Dlaczego tak sie dzieje? Bo R8500 jak i GF4 Tixxx sa wrazliwe na takie
spadki napiecia. Dlaczego jest spadke napiecia? Bo wiekszosc tanich
zasilacz nie jest w stanie utrzymac napiecia 3.3V na rownym poziomie,
zreszta jak i inne napiecia przy wiekszym obciazeniu. Kupujac dobry
zasilacz nie mamy takiego problemu.
Wniosek:
Jakosc zasilacza ma bezposreni wplyw na stabilnosc wspolczesnych "mocnych"
zestawow komputerowych.

> i na koniec po jeszcze trochę po twojemu:
> Kumasz? Dotarlo? Swatelko zaczyna mrygac? Kulki w muzgu sie zderzyly?

Nie.

> (przy okazji mózg pisze sie przez "ó", ale jak zaznaczyłem wcześniej
> piszę po twojemu).

Ooo... chcesz sie czepiac? OK, to prosze bardzo:

a) gdzie deklaracja kodowania polskich znakow?

b) gdzie podpis? jak mam Cie traktowac powaznie skoro snie nie podpisujesz?

c) wycinaj zbedne czesci postu.

d) polecam lekture netykiety.

> A durnia to juz sam z siebie robisz jak pokazałem twoje posty naszym
> elektronikom, to jeden z nich zapytał cytuję: "skąd wytrzasnąłeś takiego
> palanta".

Jak rozumem elektryk po Gminnej Szkole Rolniczej. Bo Ty najwyrazniej nie
masz wiekszego pojecia o problemach z zasilaczami, a takie teksty to nadaja
sie pl.rec.bajkopisarstwo

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"