Plyta do Athlona 1800+ XP

Autor: Konlin (konlin_at_post.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:56:26 MET DST

Witam,
W ciagu 2-3 tygodni mam zamiar sprawic sobie nowy sprzecik oparty na
Athlonie 1800+ XP. W zwiazku z tym ze nie jestem na biezaco juz od jakiegos
roku mam pare pytan:
1) jaka plyta pod ten procek bylaby najlepsza? Oczekuje od niej: softmenu,
porty rownolegle i szeregowe, moze byc AC97, mile widziany RAID. Nie
bede raczej bawil sie w krecenie.
    W ostatnim PCWK widzialem testy plyt, niezle wypadla jakas taka o ktorej
pierwszy raz slyszalem, podobno ma super wyposazenie ale nie chce
kupowac w ciemno nieznanej mi zupelnie marki. Teraz mam Durona
700 i Abita KT7, jestem z tej plyty calkiem zadowolony ale nowy Abit nie
ma tylko USB i chyba PS2 a ja mam stara drukarke HP ktora musze jakos
podlaczyc, nie chce kupowac nowej.
2) Jakie pamieci? Bo jedni podaja czestotliwosci (afaik to w/w athlon ma
szyne 266 MHz), inni PC 2100, 2700 itp. Oczywiscie chodzi mi o
DDRy.

Pozdrawiam
Konlin