Urządzenia na USB

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 13:02:13 MET DST

Witam

    Ściśle mówiąc chodzi mi o skanery i drukarki na porcie USB.
Ostatnio tego typu sprzętów trochę przybyło. Otóż mam spory problem
.... z instalacją sterowników do tych urządzeń tzn. drivery instalują
się poprawnie, po włożeniu zasilacza skanera do gniazdka pojawia się
on w panelu sterowania/system jako urządzenie poprawnie zainstalowane,
ale za diabła nie chce skanować. Wszystkie programy graficzne jak i
ten dołączony do skanera zgodnym chórem twierdzą, że skaner nie jest
włączony (chociaż jest) albo nie zainstalowane sterowniki. Podobny
problem miałem zarówno ze swoim skanerem plustek u12 jak i z umaxem
astra i drukarką hp 845C, system windows 2000 i XP (na 98 nie
sprawdzałem). Z plustekiem poradziłem sobie ściągając kilka różnych
wersji sterowników ze stron producenta; wreszcie któraś zadziałała
(wcale nie najnowsza!), ale zajęło mi to sporo czasu i nerwów.
   Z tej przyczyny pytam się grupowiczów, czy może ktoś coś wie, co tu
jest grane z tym USB. Może ja coś robię nie tak? Proszę o radę.

Pozdrawiam
        Martin