Re: Radeon 8500 czy Gforce titanium 4200

Autor: Zbigniew Mączyński (Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:17:22 MET DST

> ze niby co? :> Mam Ati8500 Pro a obok znajomy ma gf4ti4200 wiec przestaj
> bajduzyc. Wydajnosc w grach jest widocznie gorsza z prozaicznego powodu -
> wiekszosc producentow optymalizuje pod GF a nie Radki. W najlepszym
> przypadku mam takie same framerate a najgorszym prawie 30% gorsza. Co do
> jakosci obrazu to w grach nie do uchwycenia -> no chyba ze odpalisz w
> 1600x1200.

To albo nie umiesz karty ustawić , albo masz stare stery ...

Zgadza sie można trafić na takie gry. Choć ja sam zawsze przed zagraniem w
jakąś grę najpierw ją łatam dostępnymi łątkami i dopiero wtedy zaczynam w
nią grać.

Z tego co widziłem np. w Giants Geforce4Ti4200 osiąga taki sam wynik jak
ATi8500 i to samo zaobserowałame w UT2003 (wyniki prezentowane przez ludzi).

Co do jakosci obrazu. Jesli nie widzisz różnicy przy właczonym Anizotropie
x16 i przy wyłączonym Anizo to chyba czas iśc do okulisty lub zminić monitor
Różnica jest kolosalna i nie trzeba sie wogóle wpatrywać ...
Polecam UT2003 w trybiue OpenGL ...

> czy naprawe czy czytasz wczesniejszego postu? Gosc wyraznie napisal ze
> roznica w jego przypadku wynosi _90_ zl.

No chyba ze tak.
W takiej sytuacji można sie zastanowić ...

> 9700? a ja byl polecal szpital :P
???

Przeciez pisałem aby odkładał kase ....
Pzrecież nie ma teraz kupić a za jakiś czas ... za rok może ???

ATI8500 ma zbliżoną wydajnosc do geforce4Ti4200 i podczas zwykłego grania
różnice w wydajności pomiędzy tymi dwoma kartami są nie do wychwycenia a
róznica w jakosci obrazu tak ...
Więc po co przepłacać ? W imię czego ? 3dmarka ????
eeee

> btw: jedynie na korzysc r8500 jest anizo ktory zzrera mnie mocy niz jego
> odpowienik pod gf4. No i jest wraznienie 'lepszej' plynnosci tzn gdy tu i
tu
> jest 20 fps to na ati tnie jakby mniej.

I to powinno wystarczyć ...
Ostrzejszy obraz , ładniejsze kolorki , lepsze wyjscie TV i uczucie
płynnosci ...

--
Pozdrawiam.
/// Kaszpir ///