Re: Radeon 8500 czy Gforce titanium 4200

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 11:05:14 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Mączyński" <Z.Maczynski_at_siden.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma jak udzielić idiotycznej odpowiedzi ...

nie ma jak udzielic idiotycznej odpowiedzi

> Ciekawy jestem czemu ATI 8500 miałby nie nadawać się do gier ???
>
> Wydajność troszkę niższa od Geforce4 Ti4200 a generowany obraz lepszej
> jakosci + bardzo dobrej jakosci wyjscie TV.
> Jednak podczas zwykłego giercowania nie da sie odróżnić jaka z w/w kart
jest
> wydajniejsza ...

ze niby co? :> Mam Ati8500 Pro a obok znajomy ma gf4ti4200 wiec przestaj
bajduzyc. Wydajnosc w grach jest widocznie gorsza z prozaicznego powodu -
wiekszosc producentow optymalizuje pod GF a nie Radki. W najlepszym
przypadku mam takie same framerate a najgorszym prawie 30% gorsza. Co do
jakosci obrazu to w grach nie do uchwycenia -> no chyba ze odpalisz w
1600x1200.

> Poza tym np. Mint His 8500LE kosztuje 550zł a np. taki MSI Geforce4
Ti4200 -
> 770zł (ceny detaliczne z Torunia :-)
>
> Wiec ponad 200zł drożej ...

czy naprawe czy czytasz wczesniejszego postu? Gosc wyraznie napisal ze
roznica w jego przypadku wynosi _90_ zl.

> Ja bym raczej polecał ATI a kase odkładał juz na ATI 9700 :-)

9700? a ja byl polecal szpital :P

btw: jedynie na korzysc r8500 jest anizo ktory zzrera mnie mocy niz jego
odpowienik pod gf4. No i jest wraznienie 'lepszej' plynnosci tzn gdy tu i tu
jest 20 fps to na ati tnie jakby mniej.

--
lobo_at_space.pl