Re: serwis - jaja

Autor: JK (pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 12:02:32 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
>
> jezeli nic nie pisze o tym w karcie gwarancyjnej to mozna oczywiscie. Jak
> beda robic problemy idz do sprzedawcy i tylko powiedz ze chcesz skorzystac
> rekojmi. Teraz to juz jego problem co z ta plyta.

Was wszystkich to chyba już popier...ło...Myślicie, że jesteście cwaniakami
i zawsze macie rację? Babranina w CZĘŚCIACH SKŁADOWYCH płyty głównej to
jest wg was norma? Czy trzeba o tym pisać, żeby trafiło to do pustych łbów?
Proszę, daj z tyt. rękojmi- firma przyjmie, a potem w majestacie prawa
odwali...Wynajęcie niezależnego eksperta tylko potwierdzi teorię, że sprzęt
został uszkodzony z winy nieudolnego użytkownika...Na koniec prosta
refleksja- jak się nie potrafi, nie wie, nie umie, nie ma wystarczającego
zaplecza sprzętowego, to albo się nie dotyka do czegoś, albo podejmuje
ryzyko na własny rachunek. To tyle.

JaceK (jak się można domyśleć, pracownik serwisu).