Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 09:27:16 MET DST

> OK, ale wole jednak miec wybor PCI albo ISA, niz PCI albo AMR/CNR.
Nie kłócisz Ty się czasem dla zasady ? Jak się coś zmiania, to zawsze są
niezadowoleni. Pewnie, są ludzie, którzy mają stare, często b.drogie karty
ISA. Jak kupują nowy komputer, to albo zostwiają stary, albo rozstają się z
kartą, albo kupują przejściówkę. Nie są w sytuacji bez wyjścia. Ale jak ktoś
nie ma takich "ogonów", to ISA mu nie potrzebna do niczego. Więc po co
marnować pieniądze swoje i klienta na pakowanie na płytę przestarzałego
standardu, którego 99% użytkowników nie wykorzysta ? Ja wolę przepć 20 zł,
niż wydać je na ISA ;)))
Przecież ze wszytskim tak jest. Jak ze stacji benzynowej zniknęły
dystrybutory z mieszanką, to myślisz, że posiadacze Syrenek i Trabantów nie
pomstowali ? Jesteś posiadaczem syrenki, którego złości, że sam musi
kombinować z paliwem...Niedługo tacy posiadacze - w taki czy inny sposób -
znikną ;))))))

> Zreszta, da sie zrobic plyte gdzie rzeczywiscie mozna na raz
> wlozyc 8 kart - nawet takowa posiadam!
To po co Ci informacja, gdzie można takie kupić. Jak masz - to się ciesz...
sprocket