Re: Jak to jest z tym RAIDem?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 23:18:42 MET DST

Egghead wrote:

> To wiem, ale opierajac sie na doswiadczeniach: uzywalem HPT 366, 370 i
> 372 z rownym i pozytywnym skutkiem (pomimo ostrzezen w manualach
> wszystko dzialalo prawidlowo). Nie byly to jednostkowe egzemplarze,
> najmniej testowalem HPT372 - 2 sztuki, napedow CD mase (CD, CD-RW i
> DVD).

Podtrzymam to co napisalem

Ujme to tak - z tego co mi wiadomo to HPT 3xx MOZE pod blizej
NIEOKRESLONYMI warunkami obslugiwac urzadzenia optyczne,
z naciskiem na MOZE. Znane mi sa osobiscie przypadki resetowania
sie komputera czy anormalnie wysokiego obciazenia CPU z powodu
podpiecia urzadzenia optycznego "pod" kontroler HPT.

To ze Tobie to dzialalo, to moim zdaniem kwestia sporego farta lub...
nieudokumentowanych zmian w nowszych BIOSach do plyt na HPT

Innymi slowy taka kombinacja MOZE zadzialac ale nie musi. Nie
sposob tez przewidziec dlaczego zadziala lub dlaczego nie zadziala.
I nie nalezy liczyc na to ze na pewno zadziala. Ta gwarancje daja
tylko kontrolery na ukladach CMD

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and