Re: Jak to jest z tym RAIDem?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:11:21 MET DST

"Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <abraham_at_somewhere.in.pl> wystukał
(news:amg3g2$j5i$1_at_news.onet.pl):

> Ujme to tak - z tego co mi wiadomo to HPT 3xx MOZE pod blizej
> NIEOKRESLONYMI warunkami obslugiwac urzadzenia optyczne,
> z naciskiem na MOZE. Znane mi sa osobiscie przypadki resetowania
OK, wcale sie nie upieram, ze dzialaja _wszystkie_, ale ze sprawdzanych
przeze mnie ok. 20 (w tym 2 szt. 372), glownie na plytach ABITa,
_100%_dzialalo_poprawnie_ z CD - albo spory fart, albo jest to dosc
czeste. I odwrotnie z Promise (choc ciagle nie sprawdzilem jak pod
Linuksem).
Pozdrawiam
Egghead