Re: Jak to jest z tym RAIDem?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 20:11:02 MET DST

"Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <abraham_at_somewhere.in.pl> wystukał
(news:amdkoh$dop$1_at_news.onet.pl):

> A kto ci to powiedzial ? W/g moich zrodel kontrolery na ukladzie
> HighPointa czyli HPT-3xx TEZ nie obsluguja prawidlowo napedow
> optycznych... Naped taki na HPT moze "pojsc" ale sie zachowywac
> w sposob nie do konca prawidlowy.
To wiem, ale opierajac sie na doswiadczeniach: uzywalem HPT 366, 370 i
372 z rownym i pozytywnym skutkiem (pomimo ostrzezen w manualach
wszystko dzialalo prawidlowo). Nie byly to jednostkowe egzemplarze,
najmniej testowalem HPT372 - 2 sztuki, napedow CD mase (CD, CD-RW i
DVD).
Pozdrawiam
Egghead