Re: Pomóżcie w doborze płyty !!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 18:21:57 MET DST

nAStEpnYDoRAjU wrote:

> pala z logiki
> dowodzi to tego, iz: _ja_ potrafie zlozyc sprawnie dzialajacy sprzet w
> oparciu o plyte ECS :>

Niczego nie dowodzi. Dam Ci ECS ze zwalonym portem AGP albo takiego co nie
potrafi stabilnie pracowac przy FSB133 i juz nic stabilnego nie zlozysz :>

> lol.. te dodatkowe pieniadze mozna przeznaczyc na inne cele

Grrr...
Z takimi tekstami to sie bledne kolo zacznie.

(...)
> kazdy samochod ponizej 30k to shit... nie kupowac... zrec chleb ze
> smalcem, koisc trawniki, pracowac na 2 etaty, ale nie kupowac
> samochodow ponizej 30k, bo to shit :>>>>>

Bez sensowne sa porownywani komputerow do samochodow. Nie masz racji i nie
chce mi sie dyskutowac z zaslepionymi Krucjatorami z logiem ECS na tarczy.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"