Re: Pomóżcie w doborze płyty !!

Autor: nAStEpnYDoRAjU (ozzekNOSPAM_at_box43.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 17:50:10 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> No i? Dowodzi to czegos? _Nie_

pala z logiki
dowodzi to tego, iz: _ja_ potrafie zlozyc sprawnie dzialajacy sprzet w
oparciu o plyte ECS :>

> Kupic wolniejszy procek, poczekac dwa tygodnie, pokosic trwaniki,
wyciagnac
> kase od babci, stanac na glowie, nie kupowac shit'ow...

lol.. te dodatkowe pieniadze mozna przeznaczyc na inne cele
przekonaj jeszcze ludzi, zeby niekupowali samochodow bez przynajmniej 4
poduszek powietrznych, ABS-u, ADS-u, ESR-u i wielu innych dodatkow
stabilnosc pojazdu i bezpieczenstwo jest bezcenne.... i co z tego? nie
kazdego na to stac
kazdy samochod ponizej 30k to shit... nie kupowac... zrec chleb ze smalcem,
koisc trawniki, pracowac na 2 etaty, ale nie kupowac samochodow ponizej 30k,
bo to shit :>>>>>