Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 17:55:32 MET DST

Użytkownik "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:amfej8$rq7$1_at_news2.tpi.pl...
> In news:amfaoo$8o8$1_at_news.tpi.pl,
> j23 <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> typed:

> Sugerujesz, że jest obojętne czy procek dostaje cały czas prąd w
> okolicach np. 1,5 V czy też raz 0,6 albo 2,5V. LOL!

Gdyby napięcie na procesorze wahało się od 0,6 do 2,5V, to by po prostu w
ogóle
nie wystartowal. Wiec nie kompromituj sie!

> W wiekszości zwykli uzytkownicy nie wiedzą że to problem ze sprzętem,
> tylko pomstują na MS.

Wiwat Microsoft! Wszystko to wina sprzętu! Pomyśl zanim coś napiszesz.

> Stabilny, oznacza że prawdopodobieństwo odchyłek od normy będzie bardzo
> małe.

Co oznacza odchyłka od normy w przypadku komputera, albo działa stabilnie
albo nie.

> Wysoka stabilność to np. to, że komp uruchomiony non-stop przy sporym
> obciązeniu będzie sprawnie działał przez 99,999% roku. A nie że Windows
> 9x nie zawiesi się przez godzinę czy dwie.

Komputer z Windowsem działający przez 99,999% roku, to juz po prostu
smieszne.

> Zauważ, że osoba zapytująca w tym wątku napisałą, że nie chce
> kompromisów.

akurat tej osobie polecil bym zasilacz ja najdroższy, bo widać, że gośc ma
kasę
i chce ją wydać.

> Ty uważasz, że różnica między markowym sprzętem, a "no name" jest
> jedynie w cenie. LOL! Twoja wola, nie nie mam zamiaru zmuszać Cię do
> zmiany zdania.

To zalezy co rozumiemy przez sprzet "no-name", bo jeśli przez "no-name"
okreslamy po prostu mniej znanych producentów, to rzeczywiscie twierdze, ze
tak jest w wielu przypadkach.

Oczywiście mozna postepowac jak pewien moj znajomy - na pytanie czego kupil
ten sprzet, a nie inny, odpowiedzial "bo byl NAJDROŻSZY" - Ty tez pewnie z
tych