Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 17:31:13 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
> j23 <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> wrote:
>
> a Twoim klientom ? Jesteś pewien że nie miewają tajemniczych problemów,
> których źródłem są kiepskie pamięci ?

Jak by mieli to bym mial przechlapane, ciagle musialbym jezdzic do wezwan
typu
"komputer mi sie psuje".

> Co do zasilacza : jeżeli wydajesz 800zł na płytę główną, 1000 na
> procesor, 1000 na pamięci, 2000 na graf. , to czy poleciłbyś z czystym
> sumieniem wsadzenie tego do obudowy Codegen ,

Tu mnie zle zrozumiales. Komentowalem tekst, ze dobry zasilacz, to warunek
konieczny stabilnosci komputera, ale napisalem tez, ze jest wiele innych
powodów
dla ktorych mozna polecic lepszy zasilacz. Do takiego komputera jak wyzej
oczywiscie, ze zaproponowalbym lepszy zasilacz.

> której zasilacz nie ma
> nawet podstawowych zabezpieczeń przez przepięciami

to akurat nieprawda.

>, a 300W to tylko taki
> napis na obudowie ?

Rzeczywiście 300W to one nie wyciągają, ale też mało który komputer wymaga
nawet 250W, wiec po co wyciagac kase od klienta na cos czego nigdy nie
bedzie potrzebowal?