Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 15:00:14 MET DST

Użytkownik "Kwirion" <kwirion/NO-SPAM/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ameqqs$h6d$6_at_news.tpi.pl...
> In news:amcmg0$ssq$1_at_news.tpi.pl,
> Lukasz <lwysocki_at_wp.pl> typed:
>
> Kupuj tylko FIRMOWĄ pamięć, 512 "no name" strasznie się sypią.

Strasznie się sypią, a ci głupi producenci "no name-ów" dają na nie
dożywotnią gwarancję!

> Oczywiście firmowa obudowa z dobrym zasilaczem, to warunek konieczny
> jeśli zależy Ci na stabilności.

Skąd się biorą tacy fachowcy?! Obudowa warunkiem koniecznym stabilności
(sic!) dużo ciekwawych rzeczy już wyczytałem na tej grupie, ale to ...
składam komputery od prawie 10 lat i dopiero teraz dowiaduje się o takiej
rewelacji.