Re: czy obudowy ModeCom sa godne zaufania?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 15:02:39 MET DST

[...]
> O JEJKU !!!
> to ja sie tyle mecze zeby sobie skompletowac chlodzenie wodne a tu
wystarczy
> kupic obudowe ktora ptrafi chlodzic procka - jakie udogonienie, co te
firmy
> robia walczac o klienta - teraz styka sama obudowa i nie musim juz martwic
> sie jaki (i za ile) kupic cooler :->
> jednym slowem ZYC NIE UMIERAC !!!
> :->>>
'
Nie wytrzymam.... ;)))
No toż -cholera- w każdym przypadku skubaniec Athlon był pod Titanem ;)))
Chodziło oczywiście o to, że przy tym samym chłodzeniu procka ModeCom
potrafi utrzymać wewnątrz niższą temeraturę, przez co Titan ma lepsze
warunki do odprowadzania ciepła z samego procesora...Tak dobrze ?
Kurde, nie przesadzacie w czepianiu się ???;))
z chłodnym pozdrowieniem...;)
sprocket