Re: czy obudowy ModeCom sa godne zaufania?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 12:33:40 MET DST

> jakim), zwyciężyła ProStation, bo mojego Athlona XP 1900+ potrafiła
utrzymać
> na 39 C, Enlight: 43 C, a Codegen (tfu) grubo ponad 50

O JEJKU !!!
to ja sie tyle mecze zeby sobie skompletowac chlodzenie wodne a tu wystarczy
kupic obudowe ktora ptrafi chlodzic procka - jakie udogonienie, co te firmy
robia walczac o klienta - teraz styka sama obudowa i nie musim juz martwic
sie jaki (i za ile) kupic cooler :->
jednym slowem ZYC NIE UMIERAC !!!
:->>>

pozdrawiam