Re: problem z TUNERem TV [PixelView pro]

Autor: pardy (pardy_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:34:01 MET DST

Użytkownik "pardy" <pardy_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>
> Moze ktos bedacy w temacie znajdzie chwilke na rozwiazanie mojego
problemu.
> Otoz problem dotyczy karty TV.
>
> Kupilem Tuner TV PixelView Pro [fm+nicam] no i po zainstalowaniu mam
problem
> z odbiorem obrazu. Glos jest ok, ale niestety obraz jest tragiczny - nic
sie
> nie da ogladac.
>
> Na pewno nie jest to wina anteny, gdyz podlaczalem rowniez bezposrednio
> [normalnie to mam pociagniety kabel od gniazdka].

> [...]

Siemka,

Dzieki za wszystkie odpowiedzi, jednak zanim je przeczytalem zainstalowalem
bTv. Musze powiedziec ze bylem mile zaskoczony, obraz prawie idealny
wszystko okey.

Pozniej wlaczylem ten standardowy programik dodawany do Tunera przez
producenta i tu rowniez widac bylo porawe obrazu, takze myslalem ze problem
rozwiazany.
Stwierdzilem, ze sterwoniki instalowane przy bTv rozwiazaly sprawe.

Niestety dzis wlaczam bTv i obraz nie ma koloru, mimo ze nic nie
przestawialem.
Nie jest to pierwszy raz, ze na drugi dzien mam inny obraz niz przez
wylaczeniem komputera.

Probowalem teraz ustawien, ale nic sie nie zmienia dalej to samo. Nie
probowalem teraz ponowenie instalowac, gdyz uwazam, ze to nie ma sensu, bo
jesli problem bedzie sie powtarzal to mija sie z celem codzienna
deinstalacja i instalacja na nowo. Zreszta nie wiadomo czy to w ogole
pomoze.

Takze moze jestescie w stanie jeszcze mi jakos pomoc??
Z gory wielkie dzieki

BTW jest jeszcze jeden problemik. Otoz gdy antena TV jest podpieta do TUNERa
obraz w monitorze caly czas mi lekko faluje. Czy jest mozliwosc zeby tego
unikanac? Na pewno jest to wina podlaczonej anteny, ale czy to "falowanie"
obrazu jest konieczne ? Nadmienie, ze falowanie wystepuje, gdy sie nie
oglada TV.

Pozdrawiam wszystkich
Pardy
pardy_at_wp.pl