Re: problem z TUNERem TV [PixelView pro]

Autor: Paweł Kiljan (P.Kiljan_at_comp.waw.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 14:19:53 MET DST

pardy napisał:

> Niestety dzis wlaczam bTv i obraz nie ma koloru, mimo ze nic nie
> przestawialem.
> Nie jest to pierwszy raz, ze na drugi dzien mam inny obraz niz przez
> wylaczeniem komputera.

Coz, IMO to urok "wybitnego produktu" jakim jest PixelView.

Mam zainstalowana aplikacje od PV - (ver. 4.30) i btv tez i do czasu do czasu -
bez zadnego powodu tuner sie wali. Czasem pomaga reset, czasem pomaga
reinstalacja softu.

Mialem dluuuuugie lata karte Aver TV i byla stabilna do obrzydzenia - zreszta
tamte kompy - PI a potem PII plycie Asusa i z Win 98 SE nie byly ani razu
reinstalowane, obecnie PIII na Abicie i nadciaga kolejna (3-cia ?) reinstalacja
:-( w ciagu pol roku.

> BTW jest jeszcze jeden problemik. Otoz gdy antena TV jest podpieta do TUNERa
> obraz w monitorze caly czas mi lekko faluje

Moze to jakies zjawiska falowe ?
:-))

KJ