problem z TUNERem TV [PixelView pro]

Autor: pardy (pardy_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 21:13:11 MET DST

Witajcie,

Moze ktos bedacy w temacie znajdzie chwilke na rozwiazanie mojego problemu.
Otoz problem dotyczy karty TV.

Kupilem Tuner TV PixelView Pro [fm+nicam] no i po zainstalowaniu mam problem
z odbiorem obrazu. Glos jest ok, ale niestety obraz jest tragiczny - nic sie
nie da ogladac.

Na pewno nie jest to wina anteny, gdyz podlaczalem rowniez bezposrednio
[normalnie to mam pociagniety kabel od gniazdka].

Wydaje mi sie ze wina lezy w ustawieniach, Niestety, mimo instalacji roznych
sterownikow do divx itp obraz nie wyglada najciekawiej.

Zrobilem kilka screenow i mozecie zobaczyc jak to wyglada pod tym linkiem:
http://pardy.szwajcarska.pl/001.jpg
http://pardy.szwajcarska.pl/002.jpg
http://pardy.szwajcarska.pl/003.jpg

Obraz wyglada tak jakby zamiast pelnych kolorow byly na przemian takie pasy
czerwono - zielono - niebieskie.

I jeszcze screeny z ustawien:
http://pardy.szwajcarska.pl/004.jpg
http://pardy.szwajcarska.pl/005.jpg

Tak wiec pozostaje mi liczyc na Wasza pomoc.
Pozdrawiam
Pardy