Re: [Bios] - zwieszanie wydajnosci MSI

Autor: iNv (inve_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:08:25 MET DST

> Lepiej zrobiłeś.
> A masz oryginalną płytkę ze sterownikami?
> Jest tam taki programik Fuzzy Logic cośtam.
> On w trakcie pracy windowsa podkręca procka
> na bieżąco i patrzy kiedy zwiśnie, potem się
> resetuje (albo ty resetujesz) i ustawia o krok niższe
> ustawienie (chyba wybierasz opcję turbo).
> Jest to opisane w instrukcji od płyty.

tak, mam, ae jakos lepiej mi podkrecac z poziomu Biosu...
po FL komp chodzi mniej stabilnie

> Niestety podkręca on tylko zwiększając FSB
> więc może być tak, że prędzej wywali się jakieś
> urządzenie na PCI lub AGP bo są one taktowane
> częstotliwością zależną od FSB (chyba).

wywali - znaczy rozpieprzy czy zawiesi na chwile ?;)
(to dosc istotne)

> Inna droga to zmiana mnożnika procka ale do
> tego trzeba go wyjąć i poprzecinać/pozwierać
> mostki na jego wierzchu (takie montowane
> powierzchniowo). Temat ten był niedawno
> bardzo popularny więc w archiwum grupy
> napewno coś jest.

ok, a co z tymi napieciami ktore podalem?
czy nie lepiej pozmieniac te parametry, niz miec ustawione na Auto?

moglby mi ktos je po krotce wyjasnic? (co poszczegolne opcje znacza?)

i.