Re: Dlaczego nie ma ISA?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 12:57:57 MET DST

On Fri, 20 Sep 2002 01:19:27 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>[...]
>Z mnóstwa powodów...uwiez mi - waznych...;))
>pozdro...
>sprocket

Ja nie widze zadnego powodu znikniecia ISA poza tym aby wszyscy kupili
nowe modemy, sieciowki, etc.
Mowi sie ze ISA obciaza magistrale, ze jak jest ISA to karty PCI nie
moga wspoldzielic przerwan etc. etc. bla bla bla...
A tymczasem wypuszcza sie co chwile nowe chipsety ktore moglyby
spokojnie obslugiwac sprzetowo ISA tak aby nie bruzdzila nowym
urzadzeniom. Tzn moznaby zrobic most pomiedzy ISA a procesorem:
np PLX robi takie mosty, dokladny opis jest na stronie innego
producenta interfejsow EUREKATECH:

http://www.eurekatech.com/products/pci/ec150.htm

Jak sie da zrobic oddzielnie to na plycie nie mozna? :oP

Pozdr

oVo