Re: czy obudowy ModeCom sa godne zaufania?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 01:16:10 MET DST

> Jak w temacie. czy jak kupie taka obudowe pod Athlona 1,7+ radeon
> 8500+hdd,cdrw i z 3 karty to bedzie sie dobrze trzymac (nie bedzie zwisow
> przez zasilacz i nie padnie po miesiacu)?
Same obudowy są bardzo dobre, ciche ergonomiczne, chłodne (np ProStation).
Natomiast niektórzy biadolą na zasilacze, teraz zdaje sie wstawiają tam
HuntKey'e. Nie są najgorsze, ale ponoć (mój jest niemal idealny...)
niektórym nie trzymają parametrów...Ja w każdym razie jestem bardzo
zadowolony. Porównywałem ją (ProsStation 2002R) z Enlightem (nie pamiętam
jakim), zwyciężyła ProStation, bo mojego Athlona XP 1900+ potrafiła utrzymać
na 39 C, Enlight: 43 C, a Codegen (tfu) grubo ponad 50
pozdro...
sprocket