Re: problem z TUNERem TV [PixelView pro]

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.cominvalid)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 23:06:52 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:amd7m5$eu1$1_at_news.lublin.pl w którym pardy napisał(a):

> Witajcie,
>
> Moze ktos bedacy w temacie znajdzie chwilke na rozwiazanie mojego
> problemu. Otoz problem dotyczy karty TV.
>
> Kupilem Tuner TV PixelView Pro [fm+nicam] no i po zainstalowaniu
> mam problem z odbiorem obrazu. Glos jest ok, ale niestety obraz
> jest tragiczny - nic sie nie da ogladac.

> Tak wiec pozostaje mi liczyc na Wasza pomoc.

Obraz wyglada podobnie do mojego gdy ogladam ORT (nadawany w SECAM).
Moze ten to ten NICAM jest wlaczony (choc ustawienia masz dobre).
Upewnij sie ze obraz wyswietlany jest w PAL D/K. Innych pomyslow nie
mam.
(no jeszcze ten Chipset ustawiony na poczatku na Generic - moze masz
VIA choc pewnie bys wiedzial jakby tak bylo)

--
Górnik