problem z TUNERem TV [PixelView pro]

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 10:29:17 MET DST

Witam,

NICAM nie ma za wiele wspólnego z obrazem.
Twój obraz wygląda tak jakbyś ustawił odbiornik na SECAM a sygnał jest
nadawany w PAL'u. W przypadku wyboru NTSC w odbiorniku wynik byłby inny.

Musisz zmienić lokalizację z Poland na jakąś inną. Spróbuj np Belgia,
Niemcy, albo jakaś inna. Zwróć przy tym uwagę czy będziesz miał głos bo
PAL DK różni się od PAL'u BG właśnie podnośną dla foni. Jeden ma 5.5 a
drugi 6.5 MHz.
Druga możliwość to w ustawieniach przechwytywania w programie którym
"oglądasz tv" ustaw PAL bo pewnie masz tam teraz właśnie SECAM.
Problem polega prawdopodobnie na tym że producent oprogramowania ma
przestarzałe dane z czasów jak u nas (w Polsce) obowiązywał jeszcze
system SECAM, co od prawie 10 lat jest już tylko historią.