Re: Ostatnie pytanko: Liteon 40/12/40, Taec 24/10/40 , LG 32/10/40

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 16:58:46 MET DST

Gupik1 wrote:

> To już ostateczne opinie. Proszę o zestawienie (miejsce 1,2,3). Jak można
> to jakieś opinie i wady każdego modelu. Większość opowiada się za Liteonem,
> ale podobno jest on głośny. Czy w którejś z tych nagrywarek istnieją częste
> problemy??
> Słyszałem opinię, że Liteon po roku użytkowania jest do wyrzycenia, czy
> toprawda???

Jaki nie kupisz to i tak za chwile bedzie przestarzaly i nie bedzie wszystkiego
zapisywal/czytal...
Co chwile pojawiaja sie nowe zabezpiecznia , nowe nosniki (CDRW 32 x ;)
Wieksze pojemnosci ... moze sony sie przebije z CDR1,3 Gb?
Nie ma sensu ladowac kasy - lepiej za jakis czas kupic nowy - tez z tanszych..

A jakby Liteon sie po roku rozpadl to dobra wiadomosc - masz 2 lata gwarancji
wiec dadza ci nowy ;)

Wazne jest by raczej wsio kopiowal (nie dla kazdego istotne) , nagrywal bez
probelmow na wszystkim co kupisz i aby inne napedy czytaly to co on zapisze - a
czy bedzie 5 sek dluzej czy ktrocej zapisywal plytke nie ma znaczenia.

Liteon jest najlepszy z najtanszych (chyba ze pare zl chcesz dorzuci na Teac -
ale to ma tez minusy)

Duzo nie ma co ladowac - za rok czy dwa DVD-RW bedzie pewnie z 500zl albo
mniej kosztwal ..