Re: Ostatnie pytanko: Liteon 40/12/40, Taec 24/10/40 , LG 32/10/40

Autor: BAF (baf_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 13:12:49 MET DST

> To już ostateczne opinie. Proszę o zestawienie (miejsce 1,2,3). Jak można
> to jakieś opinie i wady każdego modelu. Większość opowiada się za
Liteonem,
> ale podobno jest on głośny. Czy w którejś z tych nagrywarek istnieją
częste
> problemy??
> Słyszałem opinię, że Liteon po roku użytkowania jest do wyrzycenia, czy
> toprawda???

Nie wiem, mam swojego dopiero 9 miesiecy ;)
Ma LiteOn'a 24102B. Nie mam najmniejszych problemow, ale nie jest za bardzo
exploatowany (nie dystrybuuje na stadion ;).
A co do posta Janka (CPU load) to z ciekawosci podpialem ja kiedys do MMX
166 + Pure-PIO4 (awaria DMA po stronie plyty, nawet softwarowego w windzie
nie mozna wlaczyc, bo sie sypie) i co prawda w 8x, ale za to w locie! i z
BURN-Proof'a nie korzystal ;)