sdram do starego kompa

Autor: MarcinR (nergal.usun_to_at_infinity.net.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 16:54:36 MET DST

witam
Poniewaz ramy spadly do dosc niskiego poziomu cenowego, postanowilem
dolozyc do mojego komputera troche pamieci. Udalem sie do sklepu,
sprzedawca sie zapytal do jakiego komputera (celeron 466, nic wiecej mu
nie mowilem). Powiedzial ze nie beda pasowaly, a plyta zamiast 128 MB
bedzie widziala tylko 64. Cos dodal o ilosci kosci pamieci i ze
pozostaje mi tylko kupienie uzywanych albo drozszych (zdaje sie
kingstonow, ktorych i tak nie ma na skladzie). Tu nastepuje moje
pytanie: ile 'kostek' jest na sdramach 128/133 obecnie sprzedawanych?
Moja plyta to AOpen AX63pro na via apollo pro 133. Pamiec to jakas
128/133 dwustronna, po 8 chipow z kazdej strony. Czy sprzedawca mial
racje czy moze sie mylil?