Odp: sdram do starego kompa

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 18:33:15 MET DST

Użytkownik MarcinR <nergal.usun_to_at_infinity.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:iiojouk6sub5cm04hmhv3arqbhjqv1frp3_at_4ax.com...

> Cos dodal o ilosci kosci pamieci i ze
> pozostaje mi tylko kupienie uzywanych albo drozszych (zdaje sie
> kingstonow, ktorych i tak nie ma na skladzie). Tu nastepuje moje
> pytanie: ile 'kostek' jest na sdramach 128/133 obecnie sprzedawanych?
> Moja plyta to AOpen AX63pro na via apollo pro 133. Pamiec to jakas
> 128/133 dwustronna, po 8 chipow z kazdej strony. Czy sprzedawca mial
> racje czy moze sie mylil?

Mial racje. Wielu klientow pyta o ramy dwustronne ,bo jednostronne nie chca
prawidlowo dzialac na starych plytach.
Coraz czesciej sa sprzedawane ramy jednostronne niestety. Byl przypadek
,kiedy do nas trafily ramy dwustronne ,na specjalne zamowienie ,ale niestety
cena byla kilkadziesiat zlotych wyzsza!

--
pozdrawiam
markx