Re: karta z video in/out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 14:42:03 MET DST

Użytkownik Jarek Granat <jarek_at_wytnijto.adeon.lublin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:amccfc$8nh$1_at_news.tpi.pl...
> Jaka polecacie karte z wejsciem i wyjsciem wideo?
> Kamere i TV mam analogowe, wiec nie musi byc cyfrowo.
> Zalezy mi jednak na jakosci wejscia, chcialby zapisywac filmy
> z kamery z dosc wysokiej rozdzielczosci.

a kamera SVHS czy tylko zwykle VHS ??? bo VHS to tylko nędzne 320 na 280 -
wiec wysoka rozdzielczosc nic tu nie pomoze

> Jakie wiec polecacie karty do tego celu?
> (nie graficzne tylko oddzielne uklady).
ATi (od Rage Fury VIVO po RADEON'a 9000 VIVO) - dobierz sobie w zaleznosci
od kasy i innych potrzeb