karta z video in/out

Autor: Jarek Granat (jarek_at_wytnijto.adeon.lublin.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 13:29:59 MET DST

Jaka polecacie karte z wejsciem i wyjsciem wideo?
Kamere i TV mam analogowe, wiec nie musi byc cyfrowo.
Zalezy mi jednak na jakosci wejscia, chcialby zapisywac filmy
z kamery z dosc wysokiej rozdzielczosci.

Jakie wiec polecacie karty do tego celu?
(nie graficzne tylko oddzielne uklady).

PS. Mam karte graficzna ELSA GLADIAC (GF2 GTS) i z tego
co wiem, da sie do niej przyczepic przystawke VIDEO IN/OUT,
lecz nie mozna nigdzie takowej kupic :).

Dzieki za odp,
Jarek