Re: dwie myszki

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 14:48:46 MET DST

zlipka_at_zarzad.rudzka.com.pl naskrobal(a):

> Byla taka gra (chyba 1996 rok): Settlers 2 i mozna bylo grac w dwie
> osoby na jednym PC (jeden monitor).
> Po wybraniu opcji "dwie myszki" linia dzielila ekran na pół i kazdy
> gracz "machał" swoją myszka na swojej połowie. Gra była gra
> strategiczna czasu rzeczywistego i dawala wiele uciechy.

No to jak na wspominki się zebrało, to dodam, że Lemingi (pierwsza wersja)
w wersji na Amigę miały możliwość gry w dwie osoby dwiema mychami
(stworki były różnych kolorów)- druga mysz w porcie joya. Czy było to w wersji
na PC, nie wiem. Ale zabawa też była przednia :-)

--
Pozdrawiam,
                           Donik